Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56285
Title: Ứng dụng mô hình PLS-SEM đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ thẻ tại Ngân hàng Nông nghiệp Phát triển Nông thôn Chi nhánh Nam Sài Gòn = Using the PLS-SEM to explore the satisfaction of of individual customers with the quality of card services provided by the Vietnam Bank for Agriculture and Rural Development (Agribank) - South Sai Gon Branch
Authors: Đinh, Kiệm
Trần, Hoài Sơn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.154-165 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341113
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56285
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22022154.pdf1.62 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

17
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.