Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56285
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorTrần, Hoài Sơn
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:15Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341113en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56285-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.154-165 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleỨng dụng mô hình PLS-SEM đánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ thẻ tại Ngân hàng Nông nghiệp Phát triển Nông thôn Chi nhánh Nam Sài Gòn = Using the PLS-SEM to explore the satisfaction of of individual customers with the quality of card services provided by the Vietnam Bank for Agriculture and Rural Development (Agribank) - South Sai Gon Branchen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S22022154.pdf1.62 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

17
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.