Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định đi chợ online của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh City
Authors: Trần, Nguyễn Minh Ái
Nguyễn, Thị Ngọc Trâm
Nguyễn, Thị Hương
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.122-129 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341106
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S22022122.pdf1.06 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

25
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.