Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Nguyễn Minh Ái
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Trâm
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:14Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341106en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.122-129 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định đi chợ online của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S22022122.pdf1.06 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

25
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.