Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Nguyễn Minh Ái
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Trâm
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-12-26T03:04:14Z-
dc.date.available2023-12-26T03:04:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341106en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.122-129 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định đi chợ online của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22022122.pdf
  • Size : 1,06 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.