Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định đi chợ online của người tiêu dùng Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the online shopping intention of consumers in Ho Chi Minh City
Authors: Trần, Nguyễn Minh Ái
Nguyễn, Thị Ngọc Trâm
Nguyễn, Thị Hương
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.2 - tr.122-129 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341106
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56282
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S22022122.pdf
  • Size : 1,06 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.