Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035
Title: Nghiên cứu nhân tố ảnh hưởng đến tâm lý "thích dùng hàng ngoại” của giới trẻ tại Việt Nam hiện nay = Factors affecting the psychology of Vietnamese young consumers' preferences for foreign products
Authors: Lê, Thị Thu
Vị, Thùy Linh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.65-68 - ISSN.1859-4972
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337678
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92022065.pdf567.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

44
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.