Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035
Title: Nghiên cứu nhân tố ảnh hưởng đến tâm lý "thích dùng hàng ngoại” của giới trẻ tại Việt Nam hiện nay = Factors affecting the psychology of Vietnamese young consumers' preferences for foreign products
Authors: Lê, Thị Thu
Vị, Thùy Linh
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.65-68 - ISSN.1859-4972
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337678
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S92022065.pdf567.23 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

20
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.