Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thu
dc.contributor.authorVị, Thùy Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337678en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.65-68 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu nhân tố ảnh hưởng đến tâm lý "thích dùng hàng ngoại” của giới trẻ tại Việt Nam hiện nay = Factors affecting the psychology of Vietnamese young consumers' preferences for foreign productsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S92022065.pdf567.23 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

20
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.