Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thu
dc.contributor.authorVị, Thùy Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.available2023-12-26T02:55:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337678en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/56035-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.9 - tr.65-68 - ISSN.1859-4972en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleNghiên cứu nhân tố ảnh hưởng đến tâm lý "thích dùng hàng ngoại” của giới trẻ tại Việt Nam hiện nay = Factors affecting the psychology of Vietnamese young consumers' preferences for foreign productsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S92022065.pdf
  • Size : 567,23 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.