Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55761
Title: Tiến trình phát triển thương hiệu quốc gia của Nhật Bản và hàm ý cho Việt Nam = Japan’s Process of National Brand Development and Implications for Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Ánh Xuân
Keywords: Nghiên cứu Đông Bắc Á
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Đông Bắc Á - 2022 - no.4 - tr.42-50 - ISSN.2354-077X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341179
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55761
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv183S42022042.pdf930.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.