Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55761
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ánh Xuân
dc.date.accessioned2023-12-26T02:54:14Z-
dc.date.available2023-12-26T02:54:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341179en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55761-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Đông Bắc Á - 2022 - no.4 - tr.42-50 - ISSN.2354-077Xen
dc.subjectNghiên cứu Đông Bắc Áen
dc.titleTiến trình phát triển thương hiệu quốc gia của Nhật Bản và hàm ý cho Việt Nam = Japan’s Process of National Brand Development and Implications for Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv183S42022042.pdf930.85 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.