Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ánh Xuân
dc.date.accessioned2023-12-26T02:54:14Z-
dc.date.available2023-12-26T02:54:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341179en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55761-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Đông Bắc Á - 2022 - no.4 - tr.42-50 - ISSN.2354-077Xen
dc.subjectNghiên cứu Đông Bắc Áen
dc.titleTiến trình phát triển thương hiệu quốc gia của Nhật Bản và hàm ý cho Việt Nam = Japan’s Process of National Brand Development and Implications for Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv183S42022042.pdf
  • Size : 930,85 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.