Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55643
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hình ảnh thương hiệu khoa kinh tế, trường đại học Đồng Tháp = Factors affecting the brand image of faculty of economics, Dong Thap university
Authors: Nguyễn, Giác Trí
Huỳnh, Quốc Tuấn
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.251-258 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352193
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55643
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S092022251.pdf599.68 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.