Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55643
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hình ảnh thương hiệu khoa kinh tế, trường đại học Đồng Tháp = Factors affecting the brand image of faculty of economics, Dong Thap university
Authors: Nguyễn, Giác Trí
Huỳnh, Quốc Tuấn
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.251-258 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352193
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55643
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V227S092022251.pdf599.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.