Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55643
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Giác Trí
dc.contributor.authorHuỳnh, Quốc Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-26T02:53:38Z-
dc.date.available2023-12-26T02:53:38Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352193en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55643-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.9 - tr.251-258 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến hình ảnh thương hiệu khoa kinh tế, trường đại học Đồng Tháp = Factors affecting the brand image of faculty of economics, Dong Thap universityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv178V227S092022251.pdf599.68 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.