Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55549
Title: Mối quan hệ giữa hấp dẫn thương hiệu nhà tuyển dụng với gắn bó công việc và trung thành của nhân viên: nghiên cứu tại các doanh nghiệp ngành dịch vụ thành phố Hồ Chí Minh = Relationship between employer brand attractiveness and work engagement and employee loyalty in the service sector in hcm city
Authors: Nguyễn, Tấn Minh
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.32-44 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339623
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55549
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv449V56S022022032.pdf838.44 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.