Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55549
Title: Mối quan hệ giữa hấp dẫn thương hiệu nhà tuyển dụng với gắn bó công việc và trung thành của nhân viên: nghiên cứu tại các doanh nghiệp ngành dịch vụ thành phố Hồ Chí Minh = Relationship between employer brand attractiveness and work engagement and employee loyalty in the service sector in hcm city
Authors: Nguyễn, Tấn Minh
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - ĐH Công nghiệp TP. Hồ Chí Minh - 2022 - no.02 - tr.32-44 - ISSN.2525-2267
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339623
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55549
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv449V56S022022032.pdf838.44 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.