Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55379
Title: Tác động của quảng cáo qua mạng xã hội đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng thành phố Hà Nội
Authors: Hoàng, Ngọc Quang
Nguyễn, Thị Kim Oanh
Bùi, Thị Thu Phương
Mai, Phương Thảo
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.607 - tr.62-64 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342859
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55379
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6072022062.pdf388.78 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

243
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.