Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Ngọc Quang
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Oanh
dc.contributor.authorBùi, Thị Thu Phương
dc.contributor.authorMai, Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-26T02:49:31Z-
dc.date.available2023-12-26T02:49:31Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342859en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55379-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.607 - tr.62-64 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleTác động của quảng cáo qua mạng xã hội đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng thành phố Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S6072022062.pdf
  • Size : 388,78 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.