Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55221
Title: Tác động trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp lữ hành đến sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng = The Impact ofSocial Responsibility Activities of Tour Operator on Customers Satisfaction and Loyalty
Authors: Nguyễn, Thị Nguyên Hồng
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.163 - tr.28-38 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342548
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55221
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1632022028.pdf1.49 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.