Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55221
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nguyên Hồng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:45Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342548en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55221-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.163 - tr.28-38 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleTác động trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp lữ hành đến sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng = The Impact ofSocial Responsibility Activities of Tour Operator on Customers Satisfaction and Loyaltyen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1632022028.pdf
  • Size : 1,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.