Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55221
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nguyên Hồng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:45Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342548en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55221-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.163 - tr.28-38 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleTác động trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp lữ hành đến sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng = The Impact ofSocial Responsibility Activities of Tour Operator on Customers Satisfaction and Loyaltyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1632022028.pdf1.49 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.