Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55219
Title: Ảnh hưởng của sự bảo chứng của người nổi tiếng đến ý định mua của giới trẻ Việt Nam: nghiên cứu trường hợp thương hiệu điện thoại di động OPPO = The Effects of Celebrity Endorsement on Purchase Intention of Vietnamese Youth: The Case of Oppo Smartphone Brand
Authors: Nguyễn, Đình Toàn
Hoàng, Ngọc Vinh Hạnh
Hoàng, Tuấn Dũng
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.162 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342544
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55219
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1622022103.pdf1.55 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

12
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.