Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55219
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đình Toàn
dc.contributor.authorHoàng, Ngọc Vinh Hạnh
dc.contributor.authorHoàng, Tuấn Dũng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:44Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342544en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55219-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.162 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleẢnh hưởng của sự bảo chứng của người nổi tiếng đến ý định mua của giới trẻ Việt Nam: nghiên cứu trường hợp thương hiệu điện thoại di động OPPO = The Effects of Celebrity Endorsement on Purchase Intention of Vietnamese Youth: The Case of Oppo Smartphone Branden
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1622022103.pdf1.55 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Download(s)

12
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.