Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đình Toàn
dc.contributor.authorHoàng, Ngọc Vinh Hạnh
dc.contributor.authorHoàng, Tuấn Dũng
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:44Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342544en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55219-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.162 - tr.103-116 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleẢnh hưởng của sự bảo chứng của người nổi tiếng đến ý định mua của giới trẻ Việt Nam: nghiên cứu trường hợp thương hiệu điện thoại di động OPPO = The Effects of Celebrity Endorsement on Purchase Intention of Vietnamese Youth: The Case of Oppo Smartphone Branden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1622022103.pdf
  • Size : 1,55 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.