Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55185
Title: Nghiên cứu đề xuất phương án thúc đẩy ý định mua sắm sản phẩm thời trang nội địa Việt Nam trên nền tảng thương mại xã hội trên địa bàn Hà Nội = Recommendations for increasing intention to buy Vietnamese local fashion products: An empirical study in Hanoi
Authors: Trịnh, Hoài Sơn
Lê, Hoa Chi
Trần, Đức Trường
Lưu, Ngọc Hiền
Ngô, Thùy Nhung
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.93-104 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342514
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55185
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2972022093.pdf1.12 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

104
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.