Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55185
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Hoài Sơn
dc.contributor.authorLê, Hoa Chi
dc.contributor.authorTrần, Đức Trường
dc.contributor.authorLưu, Ngọc Hiền
dc.contributor.authorNgô, Thùy Nhung
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:32Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342514en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55185-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.93-104 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleNghiên cứu đề xuất phương án thúc đẩy ý định mua sắm sản phẩm thời trang nội địa Việt Nam trên nền tảng thương mại xã hội trên địa bàn Hà Nội = Recommendations for increasing intention to buy Vietnamese local fashion products: An empirical study in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2972022093.pdf1.12 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

104
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.