Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Hoài Sơn
dc.contributor.authorLê, Hoa Chi
dc.contributor.authorTrần, Đức Trường
dc.contributor.authorLưu, Ngọc Hiền
dc.contributor.authorNgô, Thùy Nhung
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:32Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:32Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342514en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55185-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.297 - tr.93-104 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleNghiên cứu đề xuất phương án thúc đẩy ý định mua sắm sản phẩm thời trang nội địa Việt Nam trên nền tảng thương mại xã hội trên địa bàn Hà Nội = Recommendations for increasing intention to buy Vietnamese local fashion products: An empirical study in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2972022093.pdf
  • Size : 1,12 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.