Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171
Title: Những yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm hợp kênh OMNICHANNEL của người tiêu dùng trên địa bàn thành phố Hà Nội = The factors influencing consumers’ omnichannel shopping behavior in Hanoi
Authors: Vũ, Thị Kim Chi
Tô, Xuân Cường
Phạm, Minh Anh
Bùi, Minh Ngọc
Trần, Bình Minh
Lê, Thị Xuân Mai
Nguyễn, Thị Khánh Linh
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.295 - tr.94-104 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342501
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2952022094.pdf1.11 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.