Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171
Title: Những yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm hợp kênh OMNICHANNEL của người tiêu dùng trên địa bàn thành phố Hà Nội = The factors influencing consumers’ omnichannel shopping behavior in Hanoi
Authors: Vũ, Thị Kim Chi
Tô, Xuân Cường
Phạm, Minh Anh
Bùi, Minh Ngọc
Trần, Bình Minh
Lê, Thị Xuân Mai
Nguyễn, Thị Khánh Linh
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.295 - tr.94-104 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342501
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2952022094.pdf1.11 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.