Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Kim Chi
dc.contributor.authorTô, Xuân Cường
dc.contributor.authorPhạm, Minh Anh
dc.contributor.authorBùi, Minh Ngọc
dc.contributor.authorTrần, Bình Minh
dc.contributor.authorLê, Thị Xuân Mai
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:27Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342501en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.295 - tr.94-104 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleNhững yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm hợp kênh OMNICHANNEL của người tiêu dùng trên địa bàn thành phố Hà Nội = The factors influencing consumers’ omnichannel shopping behavior in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2952022094.pdf1.11 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.