Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Thị Kim Chi
dc.contributor.authorTô, Xuân Cường
dc.contributor.authorPhạm, Minh Anh
dc.contributor.authorBùi, Minh Ngọc
dc.contributor.authorTrần, Bình Minh
dc.contributor.authorLê, Thị Xuân Mai
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:27Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342501en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55171-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.295 - tr.94-104 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleNhững yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm hợp kênh OMNICHANNEL của người tiêu dùng trên địa bàn thành phố Hà Nội = The factors influencing consumers’ omnichannel shopping behavior in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2952022094.pdf
  • Size : 1,11 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.