Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55162
Title: Nghiên cứu mối quan hệ giữa xử lý khiếu nại, sự hài lòng, niềm tin và lòng trung thành của khách hàng cá nhân trong ngành ngân hàng = On the relationship between complaint handling, satisfaction, trust and loyalty of individual customers in banking sector
Authors: Ngô, Đức Chiến
Keywords: Tạp chí Kinh tế & Phát triển
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.295 - tr.51-62 - ISSN.1859-0012
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342493
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55162
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv60S2952022051.pdf1.53 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.