Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55130
Title: Chất lượng dịch vụ khuyến mại, sự thỏa mãn và lòng trung thành của người sử dụng ví điện tử tại thành phố Hồ Chí Minh = Promotional Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty of E-wallet Users in Ho Chi Minh City
Authors: Tạ, Văn Thành
Keywords: Tạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.238 - tr.74-84 - ISSN.1859-011X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342449
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55130
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv284S2382022074.pdf1.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.