Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTạ, Văn Thành
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:17Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342449en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55130-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàng - 2022 - no.238 - tr.74-84 - ISSN.1859-011Xen
dc.subjectTạp chí Khoa học & Đào tạo Ngân hàngen
dc.titleChất lượng dịch vụ khuyến mại, sự thỏa mãn và lòng trung thành của người sử dụng ví điện tử tại thành phố Hồ Chí Minh = Promotional Service Quality, Customer Satisfaction and Loyalty of E-wallet Users in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv284S2382022074.pdf
  • Size : 1,02 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.