Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55116
Title: Giá trị cảm nhận, sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng sử dụng dịch vụ Mobile Banking tại Việt Nam: Vai trò của tinh thần đổi mới và chi phí chuyển đổi = Perceived value, satisfaction and loyalty of customers using Mobile Banking services in Vietnam: The role of innovation spirit and switching costs
Authors: Nguyễn, Hoàng Việt
Vũ, Tuấn Dương
Nguyễn, Thị Mỹ Nguyệt
Nguyễn, Mạnh Hùng
Keywords: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế và Kinh doanh Châu Á (Trường Đại học Kinh tế Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.24-45 - ISSN.2615-9104
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342434
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55116
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv486S22022024.pdf2.51 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

18
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.