Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55045
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu tổng thể Trường hợp công ty Cisco Việt Nam = Factors Affecting Overall Brand Equity: A Case of Cisco Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Thu Thủy
Nguyễn, Kim Phước
Đặng, Hoàng Minh Quân
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.190-191 - tr.114-128 - ISSN.2615-9813
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342373
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55045
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv497S190-1912022114.pdf13.58 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.