Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55045
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Thủy
dc.contributor.authorNguyễn, Kim Phước
dc.contributor.authorĐặng, Hoàng Minh Quân
dc.date.accessioned2023-12-26T02:46:37Z-
dc.date.available2023-12-26T02:46:37Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342373en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55045-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh) - 2022 - no.190-191 - tr.114-128 - ISSN.2615-9813en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Ngân hàng châu Á (Trường Đại học Ngân hàng Thành phố Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu tổng thể Trường hợp công ty Cisco Việt Nam = Factors Affecting Overall Brand Equity: A Case of Cisco Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv497S190-1912022114.pdf
  • Size : 13,58 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.