Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54580
Title: Xây dựng thương hiệu đô thị ở Pháp: Từ nước hoa đến rượu vang = Urban branding in France: from perfume to wine
Authors: Emmanuel, Cerise
Trương, Quốc Toàn
Keywords: Quy hoạch đô thị
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Quy hoạch đô thị - 2022 - no.46 - tr.24-28 - ISSN.1859-3658
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341675
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54580
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv543S462022024.pdf993.01 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.