Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466
Title: Mối quan hệ giữa hình ảnh điểm đến, sự hài lòng, truyền miệng và ý định viếng thăm lại của du khách: Nghiên cứu thực nghiệm tại Khu du lịch Rừng tràm Trà sư, tỉnh An Giang = The relationship among destination image, satisfaction, word of mouth, and revisit intention of tourists: An experimental study at Tra Su Melaleuca forest, An Giang Province
Authors: Đinh, Phi Hổ
Bùi, Minh Nhật
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.3 - tr.106-119 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341331
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S32022106.pdf2.19 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.