Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466
Title: Mối quan hệ giữa hình ảnh điểm đến, sự hài lòng, truyền miệng và ý định viếng thăm lại của du khách: Nghiên cứu thực nghiệm tại Khu du lịch Rừng tràm Trà sư, tỉnh An Giang = The relationship among destination image, satisfaction, word of mouth, and revisit intention of tourists: An experimental study at Tra Su Melaleuca forest, An Giang Province
Authors: Đinh, Phi Hổ
Bùi, Minh Nhật
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.3 - tr.106-119 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341331
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S32022106.pdf2.19 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.