Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorBùi, Minh Nhật
dc.date.accessioned2023-12-26T02:21:07Z-
dc.date.available2023-12-26T02:21:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341331en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.3 - tr.106-119 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa hình ảnh điểm đến, sự hài lòng, truyền miệng và ý định viếng thăm lại của du khách: Nghiên cứu thực nghiệm tại Khu du lịch Rừng tràm Trà sư, tỉnh An Giang = The relationship among destination image, satisfaction, word of mouth, and revisit intention of tourists: An experimental study at Tra Su Melaleuca forest, An Giang Provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S32022106.pdf2.19 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.