Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorBùi, Minh Nhật
dc.date.accessioned2023-12-26T02:21:07Z-
dc.date.available2023-12-26T02:21:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341331en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54466-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.3 - tr.106-119 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa hình ảnh điểm đến, sự hài lòng, truyền miệng và ý định viếng thăm lại của du khách: Nghiên cứu thực nghiệm tại Khu du lịch Rừng tràm Trà sư, tỉnh An Giang = The relationship among destination image, satisfaction, word of mouth, and revisit intention of tourists: An experimental study at Tra Su Melaleuca forest, An Giang Provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S32022106.pdf
  • Size : 2,19 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.