Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
Title: Đánh giá vì hoạt động học tập: nhận thức, niềm tin và mức độ thực hành của giáo viên phổ thông = Assessment for Learning: Perspectives, Beliefs and Practice of School Teachers in Vietnam
Authors: Lê, Thái Hưng
Lê, Thị Hoàng Hà
Nguyễn, Thị Phương Vy
Keywords: Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.2 - tr.61-72 - ISSN.2615-9325
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339589
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv398V38S022022061.pdf592.5 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.