Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thái Hưng
dc.contributor.authorLê, Thị Hoàng Hà
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phương Vy
dc.date.accessioned2023-12-26T02:09:34Z-
dc.date.available2023-12-26T02:09:34Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339589en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.2 - tr.61-72 - ISSN.2615-9325en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleĐánh giá vì hoạt động học tập: nhận thức, niềm tin và mức độ thực hành của giáo viên phổ thông = Assessment for Learning: Perspectives, Beliefs and Practice of School Teachers in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv398V38S022022061.pdf592.5 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.