Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
Title: | Đánh giá vì hoạt động học tập: nhận thức, niềm tin và mức độ thực hành của giáo viên phổ thông = Assessment for Learning: Perspectives, Beliefs and Practice of School Teachers in Vietnam | Authors: | Lê, Thái Hưng Lê, Thị Hoàng Hà Nguyễn, Thị Phương Vy |
Keywords: | Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.2 - tr.61-72 - ISSN.2615-9325 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339589 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv398V38S022022061.pdf | 592.5 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.