Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
Title: Đánh giá vì hoạt động học tập: nhận thức, niềm tin và mức độ thực hành của giáo viên phổ thông = Assessment for Learning: Perspectives, Beliefs and Practice of School Teachers in Vietnam
Authors: Lê, Thái Hưng
Lê, Thị Hoàng Hà
Nguyễn, Thị Phương Vy
Keywords: Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.2 - tr.61-72 - ISSN.2615-9325
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339589
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv398V38S022022061.pdf592.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.