Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092
Title: | Đánh giá vì hoạt động học tập: nhận thức, niềm tin và mức độ thực hành của giáo viên phổ thông = Assessment for Learning: Perspectives, Beliefs and Practice of School Teachers in Vietnam |
Authors: | Lê, Thái Hưng Lê, Thị Hoàng Hà Nguyễn, Thị Phương Vy |
Keywords: | Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội |
Issue Date: | 2022 |
Series/Report no.: | Tạp chí nghiên cứu giáo dục - Đại học Quốc gia Hà Nội - 2022 - no.2 - tr.61-72 - ISSN.2615-9325 |
URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339589 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54092 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CVv398V38S022022061.pdf
Size : 592,5 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.