Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54004
Title: Tác động của hình ảnh thương hiệu trường đại học đến lòng trung thành của sinh viên: Một nghiên cứu về các trường đại học ngoài công lập tại TP. Hồ Chí Minh = The impact of university brand image on students’ loyalty: A study of non state universities in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Lê Thái Hòa
Nguyễn, Ngọc Sĩ Đan
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2701-2715 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339461
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54004
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220222701.pdf1.77 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

34
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.