Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53991
Title: Nghiên cứu nhân tố tác động tới ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng cá nhân tại Hà Nội = A study of factors influencing intention to purchase green products for individual consumer in Hanoi
Authors: Dương, Thị Hoài Nhung
Nguyễn, Thị Thu Uyên
Dương, Huy Thanh
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2550-2562 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339425
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53991
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220222550.pdf2.2 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

87
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.