Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53991
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thị Hoài Nhung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Uyên
dc.contributor.authorDương, Huy Thanh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:09:00Z-
dc.date.available2023-12-26T02:09:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339425en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53991-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2550-2562 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNghiên cứu nhân tố tác động tới ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng cá nhân tại Hà Nội = A study of factors influencing intention to purchase green products for individual consumer in Hanoien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv149V6S220222550.pdf2.2 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

36
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.