Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDương, Thị Hoài Nhung
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Uyên
dc.contributor.authorDương, Huy Thanh
dc.date.accessioned2023-12-26T02:09:00Z-
dc.date.available2023-12-26T02:09:00Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339425en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53991-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2550-2562 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleNghiên cứu nhân tố tác động tới ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng cá nhân tại Hà Nội = A study of factors influencing intention to purchase green products for individual consumer in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S220222550.pdf
  • Size : 2,2 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.