Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53988
Title: Ảnh hưởng của marketing truyền thông xã hội đến lòng trung thành của khách hàng sử dụng dịch vụ viễn thông tại Việt Nam = The impact of social media marketing on customer loyalty using telecommunications services in Vietnam
Authors: Phan, Thị Duyên
Lê, Chí Công
Nguyễn, Ngọc Duy
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2516-2529 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339422
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53988
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220222516.pdf2.4 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

54
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.