Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Duyên
dc.contributor.authorLê, Chí Công
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Duy
dc.date.accessioned2023-12-26T02:08:58Z-
dc.date.available2023-12-26T02:08:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339422en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53988-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2516-2529 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleẢnh hưởng của marketing truyền thông xã hội đến lòng trung thành của khách hàng sử dụng dịch vụ viễn thông tại Việt Nam = The impact of social media marketing on customer loyalty using telecommunications services in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S220222516.pdf
  • Size : 2,4 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.