Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53978
Title: Các yếu tố tác động đến nhận biết thương hiệu của sinh viên đối với tổ chức tài trợ chương trình sinh viên tại Việt Nam = Factors that impact brand awareness of student events’ sponsors among students in Vietnam
Authors: Phan, Lam Quỳnh
Vũ, Trí Đức
Trần, Thảo Nguyên
Nguyễn, Thúy Vy
Trần, Gia Huy
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2386-2399 - ISSN.2588-1051
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339377
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53978
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V6S220222386.pdf2.48 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

54
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.