Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Lam Quỳnh
dc.contributor.authorVũ, Trí Đức
dc.contributor.authorTrần, Thảo Nguyên
dc.contributor.authorNguyễn, Thúy Vy
dc.contributor.authorTrần, Gia Huy
dc.date.accessioned2023-12-26T02:08:53Z-
dc.date.available2023-12-26T02:08:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339377en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53978-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2022 - no.2 - tr.2386-2399 - ISSN.2588-1051en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học - Kinh tế - Luật và Khoa học Quản lý (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleCác yếu tố tác động đến nhận biết thương hiệu của sinh viên đối với tổ chức tài trợ chương trình sinh viên tại Việt Nam = Factors that impact brand awareness of student events’ sponsors among students in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V6S220222386.pdf
  • Size : 2,48 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.