Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53865
Title: Nghiên cứu lý thuyết về các nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng mối quan hệ trong bán lẻ trực tuyến ở Việt Nam = Theoretical research on factors affecting relationship quality in online retail in Vietnam
Authors: Bùi, Hồng Quý
Nguyễn, Viết Lâm
Trần, Hữu Cường
Keywords: Những vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giới
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Những vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giới - 2022 - no.6 - tr.43-51 - ISSN.0868-2984
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351741
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53865
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv132S62022043.pdf1.1 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.