Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53865
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Hồng Quý
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Lâm
dc.contributor.authorTrần, Hữu Cường
dc.date.accessioned2023-12-26T02:08:17Z-
dc.date.available2023-12-26T02:08:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351741en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53865-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNhững vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giới - 2022 - no.6 - tr.43-51 - ISSN.0868-2984en
dc.subjectNhững vấn đề Kinh tế và Chính trị Thế giớien
dc.titleNghiên cứu lý thuyết về các nhân tố ảnh hưởng đến chất lượng mối quan hệ trong bán lẻ trực tuyến ở Việt Nam = Theoretical research on factors affecting relationship quality in online retail in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv132S62022043.pdf1.1 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.