Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5384
Title: THE TEACHERS’ ROLES IN COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING CLASSROOMS: A CASE STUDY AT NONG LAM UNIVERSITY - HO CHI MINH CITY
Authors: Le, Thi Tieu Phuong
Le, Thi Ngan Van
Keywords: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục - 2019 - no.12
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300944
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5384
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.