Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5384
Title: | THE TEACHERS’ ROLES IN COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING CLASSROOMS: A CASE STUDY AT NONG LAM UNIVERSITY - HO CHI MINH CITY | Authors: | Le, Thi Tieu Phuong Le, Thi Ngan Van |
Keywords: | Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục | Issue Date: | 2019 | Series/Report no.: | Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục - 2019 - no.12 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300944 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5384 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
47232-1357-149302-1-10-20200401.pdf | 554.1 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.