Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLe, Thi Tieu Phuong
dc.contributor.authorLe, Thi Ngan Van
dc.date.accessioned2023-11-06T09:09:05Z-
dc.date.available2023-11-06T09:09:05Z-
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300944en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/5384-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục - 2019 - no.12en
dc.subjectTạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dụcen
dc.titleTHE TEACHERS’ ROLES IN COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING CLASSROOMS: A CASE STUDY AT NONG LAM UNIVERSITY - HO CHI MINH CITYen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 47232-1357-149302-1-10-20200401.pdf
  • Size : 554,1 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.