Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53629
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu doanh nghiệp bán lẻ: trường hợp siêu thị Lotte Mart Nha Trang
Authors: Mai, Vãn Luông
Lê, Thị Trúc Huỳnh
Nguyễn, Thị Nga
Lê, Thị Thanh Hà
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.610 - tr.133-135 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343608
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53629
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S6102022133.pdf397.78 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.