Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53629
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu doanh nghiệp bán lẻ: trường hợp siêu thị Lotte Mart Nha Trang
Authors: Mai, Vãn Luông
Lê, Thị Trúc Huỳnh
Nguyễn, Thị Nga
Lê, Thị Thanh Hà
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.610 - tr.133-135 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343608
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53629
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6102022133.pdf397.78 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

46
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.