Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53629
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Vãn Luông
dc.contributor.authorLê, Thị Trúc Huỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nga
dc.contributor.authorLê, Thị Thanh Hà
dc.date.accessioned2023-12-26T02:07:15Z-
dc.date.available2023-12-26T02:07:15Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343608en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53629-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.610 - tr.133-135 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectKinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu doanh nghiệp bán lẻ: trường hợp siêu thị Lotte Mart Nha Trangen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv168S6102022133.pdf397.78 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.