Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53580
Title: Sự thỏa mãn của khách hàng về chất lượng dịch vụ ngân hàng thương mại: kết quả từ nghiên cứu thực nghiệm các khách hàng cá nhân
Authors: Nguyễn, Thị Khánh Quỳnh
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.610 - tr.31-33 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343531
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53580
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6102022031.pdf380.11 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.