Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53353
Title: Nghiên cứu tổng quan ảnh hưởng của digital marketing đối với quyết định nhập học của học sinh vào các trường đại học ở Hà Nội = Overall study of impact of digital marketing on decision by pupils to enroll universities in Hà Nội
Authors: Trần, Thị Ngọc Quyên
Trần, Nhật Hạ
Phạm, Ngọc Khánh
Nguyễn, Đức Trung
Lê, Linh Chi
Nguyễn, Lê Khánh Huyền
Keywords: Khoa học xã hội Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học xã hội Việt Nam - 2022 - no.8 - tr.63-77 - ISSN.1013-4328
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351644
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/53353
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt63S82022063.pdf695.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.